15 Feb 2020

Introduction

初めましての方ももしかしたらそうでない方も

またブログを初めてみることにしました。
一度ひっそり再会しましたが、いろいろあって継続できず・・・
こんなに時間がかかってしまいました。

あの頃とは私自身も、時代も変わっているので、全くテイストも違うブログになると思いますが、今の私が感じたことを少しづつ書いていけたらなと思います。

まだファッションもコスメも大好きですが、他にもいろいろ書きたいこともあります。
TwitterやInstagramだと写真や短い文章がメインになってしまって、アウトプットしきれないなーと思ってブログという形になりました。

暇つぶしにでも読んでもらえたら嬉しいです。

To whom it may concern,

I decided to restart my blog.
I used to be restarted but it did not last long because my life has changed a lot.

I have changed and world has changed as well so my blog should be different from used to be.
My blog will be written about what I feel now.

Fashion and cosmetics are still my part of life but I would like to enunciate about other things.
Although Instagram or Twitter are handy, they are not kinds of expression what I need now.

Thank you in advance.

15/Feb/2019


No comments:

Post a Comment